duminică, 11 iulie 2010

Si baietii plang cateodata!
Nu stiu cati dintre voi au intrat in contact direct cu minoritatile din Romania,personal m-am intersectat de cateva ori cu “cetatenii de culoare” pe care romanii i-au adoptat si de fiecare data am realizat ca sunt construiti diferit si ca eticheta pusa de straini nu este deloc intamplatoare…nu sunt rasist, insa deocamdata nu am niciun motiv care sa ma determine sa-i suport…mai mult am intiparit in minte un scenariu care imi provoaca dispret, de aceea pe viitor o sa fiu mult mai atent si o sa-mi dau silinta ca nu eu sa fie cel ce regreta momentul intalnirii…inca din copilarie am fost amenintat de un grup de personaje la fel de intunecate ca noaptea pt a cotiza la ei ca la fisc,insa din fericire am fost scos din increngatura de catre un fost coleg…totul a culminat cu momentul in care am decis sa joc pt prima data la loto;coincidenta a facut ca in acea incapere in care toti incercau sa gaseasca combinatia perfecta de numere sa inspir acelasi aer cu un originar din India.Tineam in mana un creion cu care punctam numerele alese,din mai multe variante,gest care l-a infuriat cumplit pe acel cetatean tatuat si urat mirositor…mi-a cerut imperativ sa-i dau creionul,m-am intors si i-am raspuns respectuos ca i-l inmanez dupa ce termin…mare greseala pt ca badaranul nu poate fi potolit decat printr-un comportament asemanator personalitatii sale…ce a urmat a fost un test pe care l-am pierdut:am fost bruscat,mi-au fost adresate cuvinte jignitoare si am fost scuipat(toate acestea pt k tiganul nu vedea decat creionul meu)…a fost un moment umilitor,eram atat de revoltat incat nu-mi puteam stapani lacrimile,dandu-i satisfactie deplina aceluia ce ar trebui sa se roage sa nu ma mai intalneasca…faptul ca imediat dupa acest moment penibil l-am amenintat ca situatia nu va ramane asa,scotand telefonul si formand un numar cu destinatie precisa,l-a speriat putin pe nemernic…A venit sa-si ceara scuze,insa faptul era consumat,am incheiat prin a-mi sterge lacrimile si prin a-i spune ca imi doresc ca drumrile noastre sa se intersecteze din nou,mai devreme sau mai tarziu…voi fi pregatit!!!

Un comentariu:

  1. Asemeni tie si multor romani,pot spune ca sunt inversunata impotriva "originarilor din India". De multe ori ne e teama sa mergem pe strada,pentru ca un pui de tigan trece pe langa noi,tragandu-ne de par,scuipandu-ne sau lovindu-ne.E un comportament grotesc pe care nu stiu daca trebuie sa-l toleram.Se spune ca noi facem diferente in ceea ce ii priveste.Ei bine,se pare ca ei sunt un popor de oameni needucati si fara nici o dorinta de educare,motiv pentru care raman pana la finele vietii lor niste inculti,niste oameni agresivi si niste hoti.Nu stiu cum sunt tiganii care apartin altor tari,insa ai nostri e clar ca ne trag inspre coada Europei.Trebuie facut ceva,insa nimeni nu ia masuri.

    RăspundețiȘtergere