duminică, 4 iulie 2010

Realitatea din spatele portilor

Nu stiu daca sunt multi cei care regreta ca la un moment dat au ales sa studieze in unitati de invatamant cu regim cazon,insa stiu ca in asemenea conditii se leaga prietenii puternice.Sunt convins ca o sa devin nostalgic si o sa-mi reamintesc cu placere multe din noptile in care ne ingrasam de ras…Mi-e teama insa ca o sa ma dezobisnuiesc greu de unele lucruri care mi-au intrat in reflex,mi-e teama ca daca imi voi lasa neglijent portofelul(chiar si atunci cand este doldora) nu-mi va mai fi inapoiat ca atunci cand il aruncam fara a fi ingrijorat pe unul din cele 20 de paturi ale colegilor mei;mi-e teama k va trebui sa-mi inchid fisetul ori de cate ori voi iesi din birou,si ca nu voi avea aceeasi liniste pe care am avut-o timp de 7ani,manifestand atentie catre alte obiective si neavand griji in ceea ce priveste integritatea semenilor mei.Sper insa ca voi continua sa am parte de oameni care au coloana vertebrala,oameni punctuali si care stiu sa-si respecte promisiunile.
Si,ca adusesem in discutie notiunea de prietenie,vreau sa scot in evidenta un lucru ciudat,facand referire in primul rand la grupul meu de prieteni;se intampla de multe ori sa fiu injurat,sau jignit prin diferite apelative cunoscute tuturor sau proprii grupului si sa nu reactionez in niciun fel,ba mai mult sa zambesc…multi ar crede ca nu am auzit cum mi s-a adresat emitatorul sau ca am probleme de ordin psihic daca refuz sa dau o replica…realitatea e alta,intre noi s-a inchegat o relatie de prietenie intr-atat de puternica incat aceste injurii nu deranjeaza,reprezinta un canal propriu de comunicare specific grupului…sa exemplific:esti cretin,cum ai putut sa crezi ca d-soara nu va accepta din prima seara,de nu te-ai pregatit?sau,dute-n …ma-tii,ce sansa ai avut sa castigi la loto,mai aveai nevoie de 5 numere!!!asadar,chiar daca sunt niste cuvinte dure,care daca ti-ar fi adresate de altcineva,ar starni ura si dispret,la noi se accepta,dau culoare dialogului prieteniei…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu