duminică, 4 iulie 2010

Mit,zvon,generalizare,sau realitate?

Multi se intreaba daca e absolut necesar sa apelezi la mijloace neloiale pt a deveni student al Academiei de Politie.Altii sunt convinsi ca asta e unica solutie,motiv pt care refuza sa candideze la concursurile de admitere.Altii invoca acest mit(numai cine ofera,va fi admis)pt a-si ascunde lacunele din pregatire,si pt a nu cauta alt raspuns la intrebarea”de ce nu ai intrat?”,spunand resemnat k “nu aveam cum sa intru,am auzit pe unii ca au dat….”
Va spun ca se generalizeaza.Aceste zvonuri nu au niciun fundament.Singurul lucru cert e ca daca te pregatesti serios,daca ai putina sansa si daca reusesti sa te concentrezi in momentele cheie,ai toate sansele de a te bucura de calitatea de student intr-o institutie performanta de invatamant superior.Pe parcursul celor 3ani mi s-a spus de nenumarate ori ca parintii mei au contribuit substantial ca eu sa intru la Academie…la inceput incercam sa gasesc argumente prin care sa demonstrez ca nu e asa,si ca meritele sunt ale mele si bineinteles ale celor care m-au pregatit,mai tarziu m-am resemnat,am realizat ca nu se merita sa-mi pierd timpul gasind explicatii,ba mai mult am adoptat o alta pozitie,sustinand ca am oferit sume uriase chiar si pt micii oameni de afaceri:)
Nu neg ca nu ar exista studenti care au patruns in Academie pe alte usi decat pe cele ale onoarei,cinstei si muncii,insa spun ca personal nu cunosc pe nimeni care sa fi ales o astfel de cale(si cunosc cateva sute de studenti din toti anii)…nu sunt naiv sa cred ca acela care a evitat o concurenta loiala ar fi recunoscut,insa s-ar fi putut afla.
Scopul acestui articol nu este acela de a incerca sa-mi fac reclama,sau sa conving un incapatanat ca nu am cotizat pt ca nu ma intereseaza ce cred ceilalti,conteaza ce stiu cei care ma cunosc,ci este acela de a da sperante celor care desi nu au o situatie materiala foarte buna,insa sunt elevi inteligenti,bine pregatiti si dornici de afirmare sa candideze cu incredere ca au sanse mari.Nu-mi ramane decat sa va urez “MULT SUCCES”!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu