duminică, 4 iulie 2010

ASPECTE INTRODUCTIVE

Ce inseamna pt mine notiunea de blog?
Am incercat sa gasesc o definitie literara insa se pare ca deocamdata nu exista,cei care au participat la redactarea dictionarelor au omis sa expliciteze acest cuvant;nu-mi ramane decat sa incerc eu o definitie:blog=o pagina personalizata in care dai frau liber imaginatiei,expui discursuri mai mult sau mai putin cenzurate,faci aprecieri sau emiti critici despre aspecte trecute,prezente sau viitoare,pozitive sau negative,sigure sau incerte.
Stiu,orice definitie oficiala este scrisa la persoana a3a,pt a se lasa impresia ca reprezinta cugetarea unei entitati,unor personaje care impreuna au ajuns la o intelegere in ceea ce priveste sensul cuvintelor definite.Eu am infaptuit-o la persoana a2a pt k nu ma deranjeaza dak nu o impartasiti si nu mi-am propus sa fac propuneri sau sesizari pt a fi oficializata.
De ce am decis sa creez acest blog?
Sa zicem ca ar exista mai multe motive care m-au determinat sa dau nastere acestei pagini:in primul rand.avand in vedere ca urmeaza sa iau contact direct cu “publicul”,este de bun augur acest exercitiu de gandire si imaginatie ,in al 2 lea rand nu se stie niciodata cand ma voi orienta spre o cariera pasnica in lumea presei scrise(asta atunci cand voi fi stors de energie),sau poate ca la un moment dat mi-ar surade titlul de purtator de cuvant.
Ce-mi propun sa reliefez in aceste randuri si care este scopul blogului?
Imi propun sa scot in evidenta practici din diferite domenii de activitate mai mult sau mai putin cunoscute cu care puteti,sau nu,sa fiti de acord,sa punctez comportamente si atitudini deranjante,sa dau exemple de persoane ce pot fi urmate ca model.
Ce impresie nu trebuie sa va formati despre blog?
Nu vreau sa creez senzatia ca aici este un loc al destainuirilor,ca este un mod prin care am gasit sa ma laud sau sa scot in evidenta ca sunt un tip sortit fericirii:))deasemeni nu vreau ca blogul sa aiba aspectul celor mai citite ziare din Romania ,gen libertatea sau can-can(stati linistiti ca nu veti afla care sunt pt mine cele mai tari 20 de locuri in care poti sa faci dragoste):))
Nota:am zis dragoste,pt ca doar iepurii fac sex:))
In concluzie:
Chiar daca exista voci care sustin ideea ca cele mai multe carti din carti se fac,in cazul acestui blog aceasta ipoteza nu-si gaseste aplicabilitatea(nu va fi o copie si nici nu va urmari structura altui blog)…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu