joi, 30 septembrie 2010

motive

Am tot fost intrebat de ce nu am participat si eu la mitingul politistilor,daca nu cumva imi doresc ca o eventuala revenire la salariile de inainte de taiere sa se produca datorita aportului celor care s-au sacrificat, si au ragusit strigandu-si nemultumirile, fara ca eu sa fiu solidar cu cei mai curajosi din minister…inainte de a da cateva argumente pt care nu am fost pe campul de lupta, tin sa precizez ca sunt de acord cu manifestatiile care au avut loc pe strazile Bucurestilor, si nu cred ca cei prezenti acolo sunt de condamnat pt cuvintele dure pe care le-au strigat in cor… sunt insa de apreciat, intrucat prin faptele lor au reusit oarecum sa atraga atentia celor responsabili de situatia creata, alte greve ramanand fara rezultate, fara a reusi sa smulga o simpla reactie din partea “conducerii”…si pentru ca am promis ca o sa-mi argumentez pozitia pe care am ales sa o am zilele trecute,o sa amintesc cateva dintre motivele pentru care am preferat sa fiu pasiv:in primul rand nu am fost obisnuit in mod constant cu sume mai mari decat cele de care beneficiez acum(au fost ce-i drept situatii singulare in care m-am bucurat de ceva mai mult:)),in al 2-lea rand nu am fost foarte dezamagit de sistem, nu pentru ca nu as fi constient ca ce o sa urmeze nu o sa fie tocmai roz, ci pentru ca sunt intr-o perioada in care nu am foarte multe responsabilitati, nu am dus de-acasa laptopul la serviciu pt indeplinirea atributiilor, nu am cumparat mii de tocuri de hartie si nu am reparat masina de serviciu din bani personali(probleme cu care s-au confruntat toti cei care au marsaluit)… sa sintetizez: mie nu mi s-a luat nimic, nu mi s-a dat mai mult;e ca si cum ai juca la pariuri si ai zice ca ai pierdut 5000 lei, nu ca nu ai castigat, tu pariind 100lei;)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu